urigeller

Uri Geller keresi az utódait

Kereső

Egyedi keresés

Uri Geller

AJÁNLATOK

Utód jelöltek

Videók

Utolsó kommentek

AJÁNLÁSOK

2008.04.27. 08:25 sorozat

A 4. adás


A héten az a hat mentalista mérte össze tudását, akik a korábbi adásokat követően még versenyben maradtak az "Uri Geller utódja" megtisztelő címért.

 

A sztárvendégek székében ezúttal Frei Tamás, Rúzsa Magdi és Szentiványi Hajnalka alias „Dundika” foglalt helyet.

A hitelesítők között Dr. Halász József, Dr. Dombi Péter és Kovács Ferenc közjegyzőket köszöntötte Somogyi Zoltán.


Uri Geller mind a hat produkciót értékelve úgy döntött, Rakonczai Máténak ad védettség - a közönség Vicha Attilát búcsúztatta.



Forrás: tv2.hu

2 komment

Címkék: tv2 videó frei tamás ruzsa magdi a kiválasztott uri geller szentiványi hajnalka dundika


A bejegyzés trackback címe:

https://urigeller.blog.hu/api/trackback/id/tr74443922

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dóra 2008.04.27. 19:54:21

SZERETEM AZ URI GELLERT ( : ANNYIRA JÓ A KISUGÁRZÁSA: )

Scorpio 2008.04.29. 10:17:06

Érdekes hatásokat figyeltünk meg a párommal szombat este, az adás alatt.
1. Szokatlanul élénk voltam, szinte vibráltam.
Danny Blue bemutatójánál, mikor először szó volt a dobozról, már akkor tudtam, mi van benne.

2. Éppen kérdeztem a páromat, hogy a túlsúlytól mikor szabadít meg Uri, mikor az adásban is ugyanezt kérdezték egy nézői levélből

3. A műsor elejét, Vicha Attila bemutatóját nem láttam, ennek ellenére, kijelentettem, hogy ő fog kiesni.

4. Jövő heti kieső: Breiner Tamás

Ja, és a múlt héten elgörbült a kanál, és nem tudjuk, mikor!
Nagyon fura volt.
Nálunk volt vendégségben a lányom és a kis unokám (2,5éves) amikor Uri a kanálhajlítást csinálta, a párom is elkezdte, de nem történt semmi, utána a lányom is dörzsölgette egy darabig a kanalat, majd letette, ezt követően állítólag a kisunokám is játszott vele, majd a lányom fogta és kivitte a konyhába, az asztalra letette. Később eszembe jutott nekem is, hol az a kanál, kipróbálom én is - felkiáltással. Mondja a lányom a konyhában, megyek érte, és az asztalon ott a kanál ....elgörbülve ! Kérdezem, ki volt az? és senki nem vállalja, meghajlította a kanalat.
Úgyhogy nálunk csoda történt! saját magától hajlott meg a kanál.

Nagyon tetszik a műsor! Egyre különlegesebbek a bemutatók.
Gratulálok a versenyzőknek, és sok sikert mindegyiknek!
süti beállítások módosítása