urigeller

Uri Geller keresi az utódait

Kereső

Egyedi keresés

Uri Geller

AJÁNLATOK

Utód jelöltek

Videók

Utolsó kommentek

AJÁNLÁSOK

2008.03.30. 12:34 sorozat

Lui - a Jövő Hírnöke

„Szabadtéri rendezvényen voltunk a párommal. Hatalmas vihar készülődött. A szervező viccesen odaszólt nekem, hogy ha olyan nagy mentalista vagyok, akkor állítsam el az esőt. Én felemeltem a kezemet és az eső elállt. Sokszor pontosan megérzem, hogy milyen idő lesz. Jobb vagyok bármelyik meteorológusnál.”

Lui 29 éves.  Kiskorától vonzza az ismeretlen. 15 évesen még aktívan focizott de egy sportbaleset derékba törte induló labdarúgó-karrierjét. Különleges képességeit nagymamájához vezeti vissza, akinek látomásai voltak. A nagymama halála után Lui lépett kapcsolatba a szellemekkel. Talán a túlvilág segítségével, de képes szembeszállni a természet erőivel: széllel és viharral.

Soha nem keresett magyarázatot képességei eredetére. Lui számára a jövő a fontos, azt pedig nem csak ismeri, de alakítja is.

Lui a kristálygömbös jósokat kuruzslóknak tartja. Szerinte mindenki útja ki van jelölve, de a végeredményhez mi is kellünk.



A mentalista produkciója során az idő manipulálására vállalkozott  - Medveczky Ilona belső órájának egy fontos pillanatát ragadta meg.

Részlet Uri Geller értékeléséből: "Mély benyomást tettél rám mentális képességeiddel. Tetszett, ahogy bemutattad az idő manipulálását azzal, hogy megfagyasztottad a meghívott vendégek fontos pillanatait…"

Forrás: tv2.hu

2 komment

Címkék: tv2 a kiválasztott lui utódok


A bejegyzés trackback címe:

https://urigeller.blog.hu/api/trackback/id/tr21402963

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Várhegyi Csilla Andrea 2008.04.17. 10:42:36

Nekem a Lui "előadása" tetszett a legjobban...sz.tem ebben a férfiban van valami tényleg MEGMAGYARÁZHATATLAN...pedig én soha nem hittem az ilyesmi dolgokban, de most bevallom ezekután hiszek bennük...legalább is Lui erőiben...sztem amit csinál az nem csalás, megmagyarázhatatlan jelenség!!!!!-sőt, valamilyen szintem sz.tem "hipnotizál"-ja a zsűri tagjait...hogy pl.: milyen időpontra gondoljon, melyik cetlit vegye ki a többi sokszáz közül..csakis ezzel magyarázható esetleg a dolog....hajrá Lui!-tényleg te vagy a legjobb!-a többi versenyző nem tudta így lekötni a figyelmemet, mint te!!!!!!!

Zs 2008.12.11. 22:13:04

Érdekes!
Panthera is a nagymamájával kezdte szinte szóról szóra...!
süti beállítások módosítása