urigeller

Uri Geller keresi az utódait

Kereső

Egyedi keresés

Uri Geller

AJÁNLATOK

Utód jelöltek

Videók

Utolsó kommentek

AJÁNLÁSOK

2008.05.13. 21:11 sorozat

Uri Geller szívküldije


Uri Geller puszit és szeretetét küldi a rajogóinak:

4 komment

Címkék: uri geller szívküldi


A bejegyzés trackback címe:

https://urigeller.blog.hu/api/trackback/id/tr76466963

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Varga Ildikó 2008.05.14. 09:17:42

Kedves Uri!
Nagyon köszönöm Neked én és a kislányom is azt a határtalan szeretet "bombát",amit minden alkalommal felénk is közvetítessz:))
Az első pillanattól érezzük ezt,és nagyon sokat segítessz ezzel nekem.Őszintén írom,hogy mi is nagyon szeretünk Téged,kívánunk Neked további sikereket,jó egészséget,örömöket,boldogságot.
Nagyon sok embernek ez a véleménye,még néhány szkeptikus ismerősöm sem volt képes ellen állni a belőled áradó szeretetnek:))))Én voltam az egyik szerencsés "Kiválasztott",akinek video üzenetet küldtél,ezzel hatalmas hitet adva azzal kapcsolatban,hogy amire gondolunk,az meg valósul,hiszen azt szerettem volna,hogy nekem is válaszolj,és sikerült!:))Köszönöm,köszönöm,köszönöm!
Szeretettel:Varga Ildikó

Szilvike 2008.05.18. 15:17:01

Gratulalok uri !
Es tovabbi sok sikert kivanok!

Gergő bá' 2008.05.18. 15:27:06

Sziasztok. Először járok itt. Én nem hiszek ennek a müsornak, megmondom miért.
Láttam egy videót a német verzióról. Ugyan ezek a feladatok voltak, volt ugyanaz a szögbelövős produkció is, amit ugyanúgy játszottak el, de láttam a többi produkciót is azok is egy az egyben ugyanazok voltak, amiket mi láthatunk a tv2-n. Szóval ez a műsor nekem hiteltelen.
Üdv.

Strawberry 2008.05.18. 20:49:31

Ez nagyon aranyos volt tőled Uri :) Remélem viszont látunk még Magyarországon és további sok sikert, szerencsét kívánunk! Szeretünk! :)
süti beállítások módosítása