urigeller

Uri Geller keresi az utódait

Kereső

Egyedi keresés

Uri Geller

AJÁNLATOK

Utód jelöltek

Videók

Utolsó kommentek

AJÁNLÁSOK

2008.05.07. 18:33 sorozat

Uri újabb kérdésekre válaszolt


Uri a héten újabb kérdésekre válaszolt:



Üdvözlök mindenkit! Ismét itt vagyok a heti videóüzenettel a TV2.hu-n. Megint rengeteg levél érkezett, de csak tizenkettő megválaszolására jut idő. A kérdéseket nem én választom ki, csupán heti egy alkalommal eljövök ide, beülök a kamerák elé, és felelek a kiválasztott levelekre. Kezdjünk is hozzá!

 

1. László
A mostani adásnál elkezdtem dörzsölni egy kanalat és elgörbült. Nem tudom, hogy lehet ez, mert eddig semmi ilyen mutatvány nem sikerült és most tele vagyok telepatikus energiával. Mi lehet az oka ennek a hirtelen energiaváltozásnak?

Azt gondolom, mindannyian rendelkezünk bizonyos energiával, ami néha olyan erővel tör fel belőlünk, hogy még a környezetünk is láthatja. Az energiaváltozás sok mindentől függ: ha kedélyes a hangulatod, boldog vagy, és pozitívan állsz mindenhez, akkor az energia megnő, és ezzel számos dologra képes leszel. Ha rossz kedved van, ha nem bízol abban, hogy meg tudod csinálni, mert túl nehéznek találod, az lehúzza az energiádat, a kisugárzásodat – mindez tudományosan is elfogadott tény. Talán amikor sikerült elhajlítani a kanalat, annyira izgatottá váltál, hogy ez felerősítette a telepatikus energiáidat. Mindig maradj pozitív!

Átteszem az egeret a baloldalra, mert balkezes vagyok. Mindig azt mondtam édesanyámnak, hogy a balkezesek valamivel kreatívabbak a többieknél. Azt hiszem,  nagyon sikeresek lehetnek a művészetben: festészet, zeneszerzés, zenélés területén.

2. Róbert
Azt szeretném kérdezni, hogy történt-e már olyan Önnel, hogy előre látta például egy jövőbeni tragédia bekövetkezését, és ha igen, sikerült-e megakadályozni, emberek életét megmenteni?

Ez nem az én területem, de sok barát és rokon hív, mielőtt repülőre ülnek, megadják a járatszámot, és tőlem várják az engedélyt, hogy felszállhatnak-e a gépre. Csak egyszer volt rossz érzésem egy géppel kapcsolatban, ami valóban lezuhant, nem emlékszem már, milyen járat volt, mert régen történt Amerikában. Egy ismerősöm Svájcból utazott volna, de azt mondtam neki, ne tegye, mert rossz érzésem van a géppel kapcsolatban, és szerencsére nem szállt fel. A szkeptikusok sokszor támadják a médiumokat, a megérzésekkel bíró embereket, hogy miért nem jelzik előre a cunamikat, amik emberek ezreit pusztítják el. Nem is tudom, mit válaszoljak, mert néha valóban megérzem a tragédiákat, de nem akarok nyomást gyakorolni ezzel az emberekre, nem akarok olyan valakinek tűnni, aki irányítani akar mindent, mivel ezek csupán az én érzéseim. Ez egy nagyon jó kérdés, de nehéz válaszolni, hiszen nem látok bele a jövőbe, bár tény, hogy nagyon sokan azt vallják, képesek erre.

3. Tivadar
Azt szeretném tudni, hogy szereted-e a mentális képességedet és, hogy mit tudsz még vele elérni?

Igen, szeretem, mert szakmát adott a kezembe, ez a képesség kövezte ki a karrierhez vezető utamat. A mai napig ebben dolgozom, show-műsorokat készítek, de emellett más képességeket is használok. Ha nem kanálhajlításról és az engem körülvevő misztikus dolgokról híresültem volna el, akkor valószínűleg festő lennék, mivel gyerekkorom óta ezt csinálom. Idősebb koromban még Dalival is dolgoztam. Designerként is munkálkodtam,– én terveztem például az NSYNC logóját, vagy a Michael Jackson CD-k belső borítóját. Könyveket is írok, mivel nagy a képzelőerőm. Fantasztikus és komoly hangvételű regényeim is jelentek már meg. Nagyon boldog vagyok, mert egyik könyvemet, az Ellát megfilmesítik – egy tizenéves lányról szól, aki egyik nap arra ébred, hogy természetfeletti képességei vannak. Kérdezted, mire használom még a különleges képességemet. Nos, néha együttműködök kormányokkal is. Például az amerikaiak megkértek, segítsek nekik elérni, hogy az oroszok aláírják a nukleáris egyezményt, és ők valóban aláírták. Úgy érzem, nekem is volt egy kis szerepem ebben a fontos világszintű kérdésben.


 

4. Tomi Szlovákiából
Hogy van? Mit gondol Budapestről? Szereti Magyarországot? Izgul a műsor előtt?

Imádom Budapestet, őrültem szeretem Magyarországot. És igen, izgulok a show-k előtt, de ez jó értelembe vett izgalom. Sokszor félek, hogy a fellépőknek nem sikerülnek a mutatványok, hiszen ez egy élő műsor, ahol bármi megtörténhet, és mi is emberek vagyunk.

5. Edina
Te azt akarod a műsorodban üzenni az embereknek, hogy észrevegyék a bennük levő belső energiát és higgyenek magukban, de az én észrevételem az, hogy az emberek nem magukban, hanem benned hisznek. Az emberek csodát várnak az életükben. Miért van ez?

Igazad van Edina. Akármerre nézek, az emberek mindig egy szenttől, egy istenségtől, egy szobortól várják a megoldást, hogy behozzák a csodát az életükbe. Sok ember ezt tőlem várja, de én nem vagyok csodatevő, sem messiás, sem próféta, csupán egy közvetítő, egy katalizátor, aktiválom az energiákat, hogy ösztönözzem a ti valódi erőtöket. Azért vagyok, hogy elhiggyétek, megteremthetitek a saját csodátokat a saját életetekben. Az egész a pozitív gondolkodáson, a mentális megjelenítésen múlik. Amit elképzelsz, az valósággá válik, mert a gondolatnak teremtő ereje van. Pozitívan kell hozzáállni mindenhez, és akkor minden sikerül!

Tudom, hogy a héten nagyon komoly vizsgákon esnek túl a tizenévesek. Azt üzenem nekik, hogy ne menjenek sehova, maradjanak otthon és tanuljanak! Ne menjetek bulizni a haverokkal, koncentráljatok a tanulásra! A vizsga sikere azon múlik, ami tudást elraktároztatok a fejetekben. Menjetek a vizsgákra pozitívan, nyílt elmével, és higgyetek abban, hogy sikerülni fog! Én gondolok rátok, de rajtatok múlik.

6. Levente
Van példaképe? Ha igen, kicsoda és miért?

Annyi olyan hely, ember van, amiket, akiket csodálok, és ami miatt a karrierem itt tart ahol, ezért gondolkoznom kell rajta. Rengeteg minden és mindenki befolyásolta a gondolkodásmódomat, az életemet, de ha választanom kell, akkor két embert választanék, akik a legnagyobb hatást gyakorolták az életemre. Egyikőjük Edgar Mitchell kapitány, aki asztronauta volt és hat alkalommal járt a Holdon, ő miatta hagytam el Izraelt. A másik az az ember, aki érdekessé tette számomra a szülőföldemet, Izraelt, Andrea Puharich - egy könyvet is írt rólam Uri címmel, amely ingyen elolvasható a honlapomon – www.urigeller.com.  A weboldalam jelenleg fejlesztés alatt áll, egy magyar cég készíti számomra az új designt, erre nagyon büszke vagyok. Nagyon várom már az új oldalt! -. Szóval ez a két ember a példaképem. Természetesen mellettük nagyon nagy hatást gyakorolt az életemre a felesége, az édesanyám, az édesapám és a gyerekeim is.

7. Ancsa
Mit gondolsz, a XX. század elején élő Raszputyin - aki negatív történelmi személyként híresült el - hasonló képességekkel bírt, mint számos mentalista a világon (gondolatolvasás, befolyásolás, energiaátadás)? Egyszerűen csak arról volt szó, hogy ő rosszul használta ezt a képességét?

Raszputyin egy kivételes személyiség volt, aki nagyon rejtélyes körülmények között hunyt el. Valójában az ő kiskanala is rajta van a Cadillacemen. Ha nem tudnátok, miről van szó, még New Yorkban vettem ezt az autót – soha nem használtam, mert túl nagy -, és egyik éjszaka azt álmodtam, egy villa felhasította a kocsi tetejét. Persze másnap nem volt semmi baja, de akkor elhatároztam, ráhegesztem az összes híres ember kanalát, amit valaha meghajlítottam. Szóval sikerült hozzájutnom Raszputyin kanalához is, és most az is az autón található, ez egyfajta szent kanál. Úgy gondolom, Raszputyin különleges energiákkal rendelkezett, ami a harmadik szemén keresztül sugárzott a világra. Ha a szemébe néztek, érezhették ezt az erőt.

Hasonló lehetett, mint amikor az én szemembe néztek. Ez jó energia, nem is vagyok képes mást sugározni. Azt mondják, Raszputyin ezt az energiát rossz tevékenységekhez használta fel. Ezt nem akarom elhinni, mert a világegyetem nem így működik. Azt el tudom képzelni, hogy valamilyen külső erő hatására átfordult a negatív dolgok irányába. Nem igazán tanultam Raszputyinról, de tény, hogy sokan vallják azt, ez az ember negatív energiákat használt. Ha most azt kérdezitek tőlem, létezik-e a világegyetemben rossz energia, azt kell, mondjam, elképzelhető, hiszen minden rendelkezik ellenpólussal. Lehetséges, hogy épp ezt használják a vudu szertartásokon, vagy a fekete mágiánál – ez valami ördögi.





8. Botond
Egy energiagömböt vetítettem a terembe, ami befolyásolja az ott levő dolgokat, miközben Urira csatlakoztam. Ha bármit is érzett Uri a műsor alatt, valami ismeretlent, akkor kérem, hogy válaszoljon.

Lehet, hogy eljutott hozzám valami üzenet, de annyira koncentrálok a show alatt, nemcsak a mutatványokra, hanem a karakterekre, a karizmájukra, hogy minden mást kizárok. Elképzelhető, hogy hatottál a műsorra, mert most nagyon jól fut.

9. Anna
Rákoncentráltam egy ismerős lány fejére, de csak egy pillanatra, és ezt kérdeztem a tudatomtól: Mi fog történni vele a jövőben? A következő választ kaptam: 1 év múlva halott lesz. Kinevettem a gondolatot, s tovább kérdeztem: Mitől hal meg?  A válasz: autóbaleset.
A lány kb. egy év múlva autóbalesetben halt meg. Nagyon megrémültem. Attól féltem, hogy ezt valamilyen szinten én okoztam. Ez lehetséges?

Nem lehetséges. Ki vagyok én, hogy mindent tudhassak, de véleményem szerint az történhetett, hogy nagyon erős a jövőbelátó képességed. Amikor rákoncentráltál a lányra, elkaptál egy pillanatot a jövőjéből, amit visszahoztál a jelenbe, így láthattad előre, mi fog történni. Ez csak egy lehetőség, de én hiszek abban, hogy megérezzük a jövőt. Mert mi a jövő? Lehet, hogy a jelen, a jövő, a múlt egyszerre létezik, hiszen minden energiákból áll. Nem hiszek abban, hogy te okoztad a balesetet, csupán előre láttad, mi fog történni.

Épp most kaptam egy üzenetet – minden percben kapok egyet -, Bence írt Salgótarjánból, minden szombaton nézi a műsort, és nagyon szereti… Ha angolul írtok, akkor válaszolok nektek!

10. Boglárka
Próbálta már az energiáit arra használni, hogy megidézze valakinek a szellemét? Mit gondol a halál utáni életről?

Nem vagyok médium, még nem próbálkoztam a szellemidézéssel, de hiszek a halál utáni életben. Az édesanyám, aki három éve hunyt el, a mai napig küld nekem jeleket a túlvilágról. Kétségtelen, hogy minden rendelkezik energiával, egy bizonyos frekvencián vibrál, még ez az asztal és ez a laptop is. Nekem is van, neked is, a folyóknak, a világegyetemnek. Ez az energia változik, mozog. Sokan kérdezik, mi történik ezzel – én léleknek hívom -, ha valaki meghal. Az energia nem hal meg, a lélek túléli a testet. Nem tudom, hová vándorol, a mennybe, vagy máshová. Csak azt tudom, hogy egyszer odakerülök, ahol édesanyám van, és Ti is csatlakoztok majd elhunyt családtagjaitokhoz. E felől, semmi kétségem.

11. Melitta
Apukám nem igazán hisz a természetfeletti erőkben, és amikor ő itt van, nem hajolnak a kanalak, nem mozognak a székek. Előfordulhat, hogy miatta nem sikerül?

Tudod, ez egy jó kérdés. Ha valaki negatív melletted, zárd ki a tudatodból, mert egy szkeptikus ember, negatív atmoszférát kelt, ez korlátozza a pozitív energiákat, ami ahhoz kell, hogy valami történjen. Megmozgattam az emberek asztalait az otthonaikban – ami kivételes kísérlet volt -, láttam a videókat, ahol a szőnyegen is mozogtak az asztalok, hiszek abban, hogy a bútorokban áramló energia mozgatta meg őket. 

12. Klaudia
Milyen szempontok alapján értékeled a mentalistákat?

Csak ismételni tudom magam. Rengeteg kategória alapján értékelem őket, ami épp átfut az agyamon. Először is fontos, hogy a produkció hatásos legyen. Az a legjobb, hogy nem tudom, hogyan csináljak, hiszen soha nem ismertem mágusokat, bűvészeket, így a Ti szemetekkel tudom szemlélni őket. Ami ennél is fontosabb, az a személyiségük, a karizmájuk, amit nem lehet tanulni, ez velünk születik. Lényeges, hogy sármosak legyenek, sugározzanak!



Ismét jólesett ez a találkozás, ami az internet segítségével valósulhatott meg. Még egyszer mondom, álljatok pozitívan a vizsgákhoz. Tanuljatok sokat és ne felejtsetek el reggelizni a tesztek előtt. Értékes ételeket egyetek, ne zsíros ennivalókat! A megfelelő táplálék beindítja az agyműködést is! Sok sikert kívánok az érettségihez! Írjátok meg az eredményeket!

Találkozunk jövő héten is! Szeretlek benneteket és köszönöm, hogy ilyen kedvesek vagytok velem!

Forrás: tv2.hu


4 komment

Címkék: tv2 videó médium gondolatolvasás üzenet szellemidézés raszputyin uri geller mentális telepatikus jövőbelátó energiagömb belső energia


A bejegyzés trackback címe:

https://urigeller.blog.hu/api/trackback/id/tr39458777

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pálinkás Melinda 2008.05.10. 22:15:13

Hello! Melinda vagyok. Én nekem nagyon tetszik ez a kanál hajlítás próbálkoztam vele többször is, de sosem sikerült. Miért nem sikerül?

Pálinkás Melinda 2008.05.10. 22:25:17

Hello! Melinda vagyok. Van kb. 6 éves óránk, amit sosem tudott a párom megcsinálni. De a te segítségedel sikerült. Köszönjük.

Nagy Fiona 2008.05.17. 20:12:17

Kedves Uri!Én arra szeretnélek kérni téged,hogy kevesebb energiát küldj át a tv-n,mert a kisöcsém Pistike annyira feltöltődött az energiákkal,hogy álandóan a kanalakat hajligatja.Légyszíves üzenj neki valamit tv-keresztül.Krishian Thantera rajongó is és már eldöntötte,hogy a farsangi bálon Phanterának fog beöltözni.Üdvözlettel:Fióna

feldmayercsino · http://fcsino 2008.08.31. 19:28:46

tistelt mester ! en hiszek az on filozofiajaban ezer "gyakorlok" renszeresen ! elektromosag,idegencivilizacio lehet-e hatasal mentalis energiainkra ? szuletesunk heje,ideje,a csilagok akori alasa barmit is befojasol? lesz-e iskola izraelben? az on altal megnyittot kapu&kabala psiologiai korokben elismerest nyert-e ? tistaban vanak jelenlegi tudosaink az on altal kepviselt mentalis energiak jelentosegevel,fontosagaval a mai civilizacioban? remelem uzenetem eljut onhoz es bar elfoglalt varom valaszat !
süti beállítások módosítása