urigeller

Uri Geller keresi az utódait

Kereső

Egyedi keresés

Uri Geller

AJÁNLATOK

Utód jelöltek

Videók

Utolsó kommentek

AJÁNLÁSOK

2008.05.03. 17:37 sorozat

Uri Geller immár negyedjére válaszol a beküldött kérdésekre

A Kiválasztott című műsor után a TV2.hu minden alkalommal lehetőséget ad arra, hogy bárki kifaggathassa titkairól a világhírű mentalistát, Uri Gellert, az urigeller@tv2.hu címen.

 A videóüzenetekből feltárul Uri Geller kivételes egyénisége, s hasznos tanácsokkal látja el a kérdezőket, amelyeket nem árt megfogadni.




Üdvözlök ismét mindenkit! Itt Uri Geller a TV2.hu-n! Jobban tetszik ez a „hu”, mint az urigeller.com, utána is nézek ennek. Megint eljöttem, hogy válaszoljak a beérkezett levelekre. El kell, hogy mondjam, rengeteg e-mailt kapok magyaroktól A Kiválasztott kapcsán, nemcsak Magyarországról, hanem Romániából, délszláv területekről, sőt, még Amerikából, Floridából is - mind odavannak a show-ért.


1. Szabóné Kati

Kedves Uri!

Nem tudna segíteni nekünk is, akik több-kevesebb túlsúllyal küzdünk? Jó lenne, ha küldene némi erőt, vagy kitartást!

Nézd Kati! Én nem tudlak lefogyasztani, de közvetítő lehetek, hogy növeljem az akaraterődet. Mielőtt diétázni kezdenél, mindenképpen menj el egy szakemberhez, aki összeállítja számodra, hány kalóriát vihetsz be a szervezetedbe naponta. A test egy csodás gépezet: ha több kalóriát fogyasztasz, amire a szervezetednek szüksége van, akkor elkezdesz hízni, ha kevesebbet, akkor elkezdesz zsírt égetni. Rajtad múlik, hogy képes vagy-e lefogyni. Állj a tükör elé és mondogasd, hogy „Le akarok fogyni! Vékony akarok lenni!” , és kérd ki egy dietetikus véleményét! Én hiszek benned, meg tudod csinálni, és sok-sok pozitív energiát küldök segítségképp. Sok sikert!


2. Kemény Natasa

A boszorkányság is mentális alapú? Vagy boszorkányság nem is létezik? Létezik harmadik szemünk?

Hiszek abban, hogy befolyásolhatjuk mások tudatát, és a történések végkimenetelét, hiszek a boszorkányság egyik fajtájában, a megérzésekben, egy magasabb szintű érzékelésben. A harmadik szemre lehet, hogy létezik tudományos magyarázat: ha nagyon koncentrálok, mindig megérintem a homlokom közepét, mert hinni akarok benne, hogy az erő, a pozitív gondolatok innen erednek.


3. Cintia

Szia Uri! Azt szeretném kérdezni tőled, mi az oka annak, hogy a testem különböző pontjain fennmarad a kanál, a mobiltelefon és minden fém tárgy. Ha oda rakjuk, érezni lehet, hogy vonzza a fémeket. Ez mitől van vagy mit jelent?

Cintia, rengeteg képet láttam gyerekekről, felnőttekről, amint a kanalak, vagy nehezebb tárgyak a testükre ragadnak. Nagyon érdekes jelenség, de nem biztos, hogy paranormális. Én is megpróbálhatom a kanalt az orromra helyezni, de nekem nem marad fent – nincs mágneses erőm. Az egyszerűen fantasztikus, hogy rád még a mobil is ragad!


4. Sipos Anett    

Nagyon fárasztó, amikor kanalat hajlítasz - mármint az erős koncentrálás?

Igen, hiszen amikor kanalat hajlítok, az tényleg fáradtsággal jár, kiveszi az energiámat. Néha a produkcióim során is elfáradok, én is ember vagyok. Nagyon össze-visszák a hétköznapjaim: tegnap például Münchenbe utaztam és még aznap vissza Magyarországra. Most itt vagyok, hogy válaszoljak a kérdésekre, aztán rohanok egyéb dolgokat intézni. Holnap repülök Törökországba, hogy részt vegyek az ottani show-műsoron, aztán megint visszarepülök, szóval mindez valóban kimerítő. Épp ezért fontos, hogy a testem is jó kondícióban tartsam. Mielőtt erre a videóüzenetre jöttem, a TV2 székházában lépcsőztem, edzettem, hogy növeljem a pulzusszámom. Hiszek ennek a fontosságában, így mindennap egy órát tornázom: ha a tested formában van, akkor a lelked és az elméd is.





5. Molnár Orsolya

Egyik órán dolgozatot írtunk és két padtársam rólam másolt. A tanár viszont azt hitte, én írtam le róluk. Kérlek, szurkolj nekem, hogy ne kapjak beírást! Adj tanácsot, mit csináljak ebben a helyzetben? Még egy kérdésem lenne: Szerinted hány kanalat hajlítottál már meg?

Kezdjük az utolsó kérdéseddel: azt hiszem több száz kanalt hajlítottam meg saját kezűleg, de televízión keresztül több milliót világszerte Japántól Amerikáig, mindenhol. Ha ellátogatsz a weboldalamra, megtekintheted a Cadillac-omat, amire ötszáz meghajlított kanalat erősítettem – sztárok, sportolók, politikusok kanalai, mint például James Dean, Elizabeth Taylor, Spice Girls, Madonna, Mohamed Ali, elnökök, miniszterek, királynők, királyok és még sok más hírességeké.

Visszatérve a problémádra, nem tudom, mit tehetnél, attól függ, milyen a személyiséged. Ha hagyod, hogy rólad másoljanak, akkor nem sokat tehetsz, de szépen megkérheted a másikat, anélkül, hogy dühös lennél, hogy ne másoljon rólad. Végezd a feladatod, készíts el a házi feladatokat, tanulj!


6. Éva

Drága Uri!   Nagyapám 57-ben disszidált Angliába. Nemrég találtam rá, de ami öröm az egyben szomorúság is nagyon beteg, Parkinson kórban szenved. Ha haza utazol Angliába, kérlek, látogasd meg helyettem Nagyapámat! Kérlek, vidd el neki ölelésem, szeretetem. A címe:… London, … János. Adj nekünk erőt Uri! De főleg neki, hogy el tudja viselni betegségét! Hálás köszönet!

Éva, nem tudom, mikor járok Finchley-ben, mivel hónapokig nem megyek vissza Angliába a show műsorok miatt, nagyon sok országba el kell még látogatnom. Amit tehetek, hogy pozitív energiát küldök neki, és imádkozom érte. Hiszek az ima erejében, és annak ellenére, hogy vallásos vagyok, azt mondom, ha az emberek valakiért imádkoznak, egy láthatatlan energia megérinti azt, akiért az ima szól, és elér hozzá a jó kívánság.

7. Orosz Zoltán

Kedves Uri! Ez az egész műsor az ország butításáról szól! Ne érts félre, nem sértegetni akarlak! Komolyan mondom, kívánhatnál olyat, hogy egészséges legyek, míg élek, éljek 100 évig és mindig legyen 2 szép csinos barátnőm! Na ha ezt a csekély kérést valóra váltod, mert mint mondtad hinni kell benne, akkor bekereteztetem a képed és kiteszem a falra!

Köszönöm, hogy bekereteznéd a képem, de erre nincs semmi szükség. Most komolyan, rám van szükséged, hogy barátnőt találj magadnak?! Bizonyára jól nézel ki, de ha nem, akkor sem a külső számít, hanem a személyiséged a karizmád. Ha jól öltözködsz, ha jó az illatod, ha tiszta vagy, virágot viszel a kiszemelt lánynak, akkor sikered lesz.





8. Gálik Anikó

Több kérdésem is lenne, remélem, nem gond!

Biztos vagyok benne, hogy a gyerekeid nagyon büszkék rád. Mit jelent számodra az apaság?
Ha új életet kezdhetnél, változtatnál valamin?
Mi volt a legnagyobb élményed a rajongóiddal kapcsolatban?
Ha akkora erővel rendelkezhetnél, hogy egyvalamit megváltoztathatnál a világon, mi lenne az?


Jó sok kérdés!

Az apaság azt jelenti számomra, hogy jó apja legyek a gyerekeimnek. Vigyázzak rájuk, mindig találjak időt arra, hogy meghallgassam őket, hogy tanítassam őket. Az én gyerekeim jólétbe születtek, de fontosnak tartottam, hogy lássák, ez nem mindenkinek adatott meg. Ezért elvittem a fiamat, Danielt Brazíliába, a szegénynegyedbe, hogy lássanak szegény gyerekeket is, akiknek nincs mit enniük, ennek hatására teljesen megváltozott a lányom és a fiam.

Ha megváltoztathatnék valamit, akkor nem lennének betegségek. A következő kérdésre a válasz: először is nagyon tisztelem a rajongóimat, rengeteg levelet kapok és mindegyikre válaszolok. Őszintén szólva, Ti, a szüleitek, a nagyszüleitek tettetek Az Uri Gelleré, és ezért kijár a tisztelet. A legnagyszerűbb élmény, amit a rajongóimtól kaptam, az a szeretet, amivel körülvesznek.
 

9. Anikó

Amikor Ön azt mondta, hogy egy hétig mindenben sikerem lesz, nálunk, azóta csak a baj van. Én kórházba kerültem, élet-halál közé, a férjemnek a lábába szúródott egy kés, ami leesett a konyhaszekrényről és a fiam leesett a bicikliről, szétütötte az ajkait és eltört egy foga. Világ életemben volt bioenergiám, amíg a képernyőre nem helyeztem a tenyerem, mert az óta nincs. Mi történt?

Tudod, amikor arra kérem az embereket, hogy érintsék meg a képernyőt, akkor arra próbálom ösztönözni őket, hogy képzeljék el vágyaikat, és vonzzák be a pozitív energiákat. Ne haragudj, de úgy érzem, engem nem okolhatsz a történtekért. Légy továbbra is pozitív! Próbálj hinni abban, hogy jobbá teheted az életed, vizualizáld, hogy valami igazán szép időszak jön az életedben. Talán a sok rossz dolgot jók fogják felváltani.

 

10. Mária

Kedves Uri!

Az én anyai nagybátyám Geller István, aki 1914-ben, hatodik gyermekként született Magyarországon, Miskolc-Diósgyőrben. Amikor az adásban elmondtad, hogy édesapád Magyarországról származik, felcsillant számomra egy fénysugár, talán valamit mégis megtudunk róla. Kérlek, ne vedd levelemet tolakodásnak csak információkat szeretnék megtudni.

Mária, nagyon nehéz eldönteni, rokonok vagyunk-e vagy sem. Valószínűleg, de nem tudom megmondani, hogy rokonom-e Geller István. Az én édesapámat Geller Tibornak hívták. Megtennéd, hogy utánanézel a családfának régi anyakönyvi kivonatokban? Ha találsz valami érdekesed, kérlek, írj nekem az oldalamra - urigeller.com!

                                                                     

11. Kedves Uri Geller!

12 éves lány vagyok. Én is megpróbáltam kanalat hajlítani és elhajlott. A kanál nyaka olyan volt, mintha meg lenne olvadva... Hogyan tudtam én ilyet csinálni?

Nem tudom. Nem voltam ott, de ha hiszel abban, hogy meg tudsz olvasztani egy kanalat, akkor valami nagyon különleges tudás birtokában vagy. Nézd továbbra is a show-műsoromat!

 

Ennyire tellett ezen a héten. Ezúttal is szeretnék fantasztikus hetet kívánni Nektek! Legyetek pozitívak, inspiráljátok magatokat, és higgyetek abban, hogy bármibe kezdetek az sikerülni fog! Gondolok rátok 11.11-kor.

Nézzetek a szemembe! Most szeretet, sok-sok pozitív energiát, motivációt és inspirációt küldök nektek. Azt kívánom, hogy higgyetek magatokban, és váljanak valóra az álmaitok. Meg tudjátok csinálni! Amit elképzeltek, az valósággá válik.

Találkozunk jövő héten is!

 

Forrás: tv2.hu

5 komment

Címkék: tv2 videó uri geller


A bejegyzés trackback címe:

https://urigeller.blog.hu/api/trackback/id/tr91452415

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

foreszt 2008.05.03. 22:27:48

helo azt hiszem tudom hogy hajlítod el a kanalat van egy olyan fém hogy emlékező fém
és ha megmelegitik mondjuk 30celziusz fokra akor elhajlitjuk
és ha lehűlik akor viszahajlik
ha megint megmelegited akor emlékezik hogy 30 fokon elhajlott te meg ugy csináltad hogy dörzsölted a kezeddel amikor elérte a 30fokot akor csak lehajlott elmondod hogy igy csináltad vagy máshogy szeretném tudni

Gibizer Ildikó 2008.05.05. 16:32:01

A kis fiam elmúlt 8 éves és vele néztük a műsort. Utána kipróbáltuk a kanál hajlítást és műsoron kívűl is többször sikerűlt neki. Azóta is sikerűl, ahányszor csak akarja. Hogyan tudnánk fejleszteni ezt a képességét tovább? Köszönöm a válaszodat előre is. Gibizer Ildikó.

Gibizer Ildikó 2008.05.05. 16:37:17

Heló! Amikor a kanál meghajlik vissza már nehezen vagy egyáltalán nem lehet hajlítani. Úgy marad ahogy meghajolt. Pár dörzsölés után teljesen elhajlik a kanál feje a kanál nyelére. ebben az állapotban marad. Gibizer Ildikó

chekakri jázmina 2008.05.10. 11:25:42

szia Uri én egy 12 éves lány vagyok amikor nagyapám meghalt leállt az órája!MEGNÉZTÜK a szombat esti adásodat és másnap el indult az órája!!!HISZEK BENNED URI!!!

chekakri jázmina 2008.05.10. 11:35:13

szia Uri Geller én egy 12 éves lány vagyok a legnagyobb rajongód nagyon felnézek rád te vagy a példaképem!!Lehetséges az hogy találkozak veled?írtam neked egy vereset is:
Uri Geller
egy igaz ember
nem csaló
nem ámitó
hanem ő a rávilágító!
Ki a kanalak gazdája
Ki igaziból megtalája
A kanalakban lévő erőt
Ő csinálja!
CSak energia az egész
-mondja ő
De közben a szíve mindig jő.
A képessége nem játék
hanem egy igazi ajándék!utóíratt:chekakri jázmina,te azt mondtad ha valamiben hiszünk az sikerülni fog!ÉN hiszek benne!Ez minden álmom!Várom válaszodat!
süti beállítások módosítása