urigeller

Uri Geller keresi az utódait

Kereső

Egyedi keresés

Uri Geller

AJÁNLATOK

Utód jelöltek

Videók

Utolsó kommentek

AJÁNLÁSOK

2008.04.21. 11:11 sorozat

Uri Geller leszoktat a dohányzásról


A világhírű mentalista szombat este, a versenyzők produkciója után arra vállalkozott, hogy leszoktassa a nézőket a dohányzásról: akaraterőt küldött mindazoknak, akik a cigaretta rabjai.

Természetesen csak annak sikerülhet, aki valóban ezt szeretné.

 

Geller elképesztő szuggesztióval igyekezett hatni az érdeklődőkre.

Ostobáknak, hülyéknek nevezte a dohányzókat,

szemléletesen bemutatta egy orvos segítségével a dohányzás borzasztó hatását,

továbbá megkérdőjelezte, hogyan tarthatják inteligens embereknek magukat azok, akik nem látják be a dohányzás hatásait....

Remélem, sok emberhez eljut Uri üzenete, és nagyon sokan elhagyják ezt az egészségromboló szenvedélyt!

1 komment

Címkék: videó dohányzás a kiválasztott uri geller leszokás a dohányzásról


A bejegyzés trackback címe:

https://urigeller.blog.hu/api/trackback/id/tr22434513

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Piski László 2008.04.26. 12:36:45

Szia! Én csak a musort néztem és nem akartam leszokni a dohányzásról mert szerettem a vele járó kis tradíciókat,beszélgetéseket a munkahelyi dohányzóban, a reggeli kávém mellé elengedhetetlen volt...és láss csodát!! most rosszul vagyok ha megérzem a dohányfust illatát...azota nem gyújtottam rá és azon csodálkozom hogy tudtam évekig szívni ezt a szemetet...koszonom Uri!
süti beállítások módosítása