urigeller

Uri Geller keresi az utódait

Kereső

Egyedi keresés

Uri Geller

AJÁNLATOK

Utód jelöltek

Videók

Utolsó kommentek

AJÁNLÁSOK

2008.04.15. 11:11 sorozat

Exkluzív interjú Szentpéteri Attilával

Szentpéteri Attila  szerint, mikor az ember befejezi földi létét, az élete nem ér véget.

A tv2.hu exkluzív interjút készített a kieső mentalistával:

Mit jelent az a kép, az az ikon, amit A Kiválasztottban láthattunk a produkciód során?

Mivel ez egy ikon, ezért ez egy szentkép és egyetlen szentről festenek kulcsos ábrát: Péterről. Vagyis semmi mást nem szimbolizál, mint Szent Pétert. Számomra az eredetünk miatt van nagy jelentősége, mi ugyanis, mint Szentpéteriek az ő leszármazottai vagyunk - ez a legenda. Én erre alapoztam a szombati műsoromat is.

Ez akkor összefüggésben van azzal, hogy az életedben a mentalizmus ilyen nagy szerepet kapott?

Nem, e tekintetben nincs összefüggés. Rám a balesetem volt ilyen szempontból hatással. Akkor szereztem tudomást a túloldalon lévő dolgokról, tehát arról, hogy ott valami még lehet, vagyis a  halállal még nem ér véget az élet. Az a sok felhalmozott tudás, energia, nem veszik el a semmibe. Úgy ítélem meg, hogy van valami odaát, persze biztosan nem tudjuk  mi, hiszen én is visszajöttem... Lehet ez az agynak egyfajta hallucinációja is, mindenestre meghatározó élmény saját magadat kívülről látni.  Amióta ezen átestem, azóta vannak különleges megérzéseim, ráérzéseim, sőt a lottószámok közül is kettőt általában jól érzek meg, barátaim megteszik és általában be is jön.

Olyat mutattál Uri Gellernek szombaton este A Kiválasztott színpadán, amit még ő sem látott. Ez elég nagy dicséret a világ legismertebb mentalistájától…

Így van, azért mutattam be ezt a műsort, ami a saját ötletem volt, mert éreztem, hogy számomra ez lesz az utolsó lehetőség A Kiválasztottban. Szerettem volna, ha olyan produkcióval búcsúzom, amiből kiderül, hogy én milyen vagyok, hogy kicsit megismerjenek az emberek más oldalról is.

Forrás: tv2.hu

1 komment

Címkék: tv2 a kiválasztott szentpéteri attila utódok


A bejegyzés trackback címe:

https://urigeller.blog.hu/api/trackback/id/tr21426187

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zozooz60 2008.04.19. 20:14:59

ennel szarabb adast meg eletemben nemlattam
süti beállítások módosítása