urigeller

Uri Geller keresi az utódait

Kereső

Egyedi keresés

Uri Geller

AJÁNLATOK

Utód jelöltek

Videók

Utolsó kommentek

AJÁNLÁSOK

2008.03.30. 13:11 sorozat

Danny Blue - A Sejtelmes Sármőr

„Mindig a madarak szabad szárnyalásról álmodoztam, hogy én is szívesen repülnék, majd mikor egyszer a szobámban feküdtem a nyitott ablaknál, és ez járta át a gondolatomat, úgy éreztem megemelkedtem és az ablakon kezdtem el kirepülni.” 

Danny Blue 26 éves.  Különleges képességei már gyerekkorában jelentkeztek. A családjában több hallássérült is akadt.  Hogy kommunikálni tudjon velük, sok figyelemre és érzékenységre volt szükség. Danny ekkor ismerte fel, hogy meglepő adottságokkal rendelkezik: megérezi mások gondolatait.

Akkor még nem foglalkoztatta a kérdés: honnan ered nem mindennapi tehetsége. Ma már tudja: a gondolatnak ereje van, és ez tudás meghatározza cselekedeteit.

Danny Blue szerint több van az emberben, mint csupán a materiális lét utáni vágy.



A fiatal mentalista a sztárvendégek gondolataira hangolódva mutatta be, miként képes azok átvételére és közvetítésére.

Részlet Uri Geller értékeléséből: "Telepatikus kapcsolatod Zitával hibátlan volt, bebizonyítottad számomra, hogy létezik a hatodik érzék. A képességed, hogy gondolathullámokat továbbíts Zitához, Sándorhoz, Ilonához szintén lenyűgöző volt…”

forrás: tv2.hu

1 komment

Címkék: tv2 a kiválasztott danny blue mentalista utódok telepatikus hatodik érzék


A bejegyzés trackback címe:

https://urigeller.blog.hu/api/trackback/id/tr77403026

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Horváth Nikolett 2008.05.05. 11:16:36

SZIA
Nagyon tehetséges vagy és jóképű. Ha ilyen tehetségem lenne biztos hogy jelentkeznék műsorba. Te egy olyan ferfi vagy aki tudja hogy mit akar. Megprobálod elhitetni az emberekkel hogy ilyen dolgok is születhetnek bennünk. Ahogyan a színpadon előadod a műsorodat az valahogy fantasztikus. Én attól féltem hogy te kifogsz esni , de én éresztem azt hogy mégis bent marac,és igy is lett. Urigeller is büszke rád.Kívánok neked sok sikert a átralévő életedbe.
süti beállítások módosítása