urigeller

Uri Geller keresi az utódait

Kereső

Egyedi keresés

Uri Geller

AJÁNLATOK

Utód jelöltek

Videók

Utolsó kommentek

AJÁNLÁSOK

2008.03.28. 19:57 sorozat

Holnap kezdődik A Kiválasztottt show!

Szombaton este 19. 30-kor kezdődik élőben a nagyszabású Show műsor


Demcsák Zsuzsa lesz A Kiválasztott társ-műsorvezetője

A tv2.hu-nak elmondta, hogy  megmagyarázhatatlan dolgokra számít ő is a műsor kapcsán, és az emberek otthonában történő dolgokat fogja tolmácsolni.

Huú, mire számíthatunk, lebegni fognak a tárgyak szobákban? 

„Az alapján, amit láttam, szerintem a legszkeptikusabb embereknek támadhat kételye akár saját addigi gondolatai, akár a látottakat illetően. Lesznek dolgok, amelyekre nem biztos, hogy racionális magyarázatot tudnak majd találni.

Hiszek abban is, hogy a gondolatnak óriási ereje van.” – olvashatjuk a Zsuzsával készült interjúban.

A blikk.hu-n pedig Uri Geller azt ígéri, hogy egyik „mutatványa” alatt az otthoni tévékészülékre helyezett kanalak egy adott pillanatban elrepülnek, és meg is hajlanak majd.

De ugyanilyen izgalmas és döbbenetes lesz másik vállalkozása is, amelyben ígéri, a képernyőn keresztül leszoktat mindenkit a dohányzásról, aki hajlandó együttműködni vele.

Nagyon érdekes, izgalmas estét várok!

6 komment

Címkék: tv2 uri geller


A bejegyzés trackback címe:

https://urigeller.blog.hu/api/trackback/id/tr88401109

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

panna 2008.03.30. 07:36:57

ugy szerttem volna, ha velem is történik valami, de hiába tettem a kanalat a tv-re, és hiába kiabáltam az órámnak, hogy induljon el, a kanál ott maradt ahova tettem és meg se görbült és az órám se indult el:(
a műsor érdekes egyébként, nekem dany blue a legszimpibb, aki lerajzolta Zita kutyáját!

tibi · http://1987tib 2008.03.30. 11:57:46

nagyon ko musort lattam

tibi 2008.03.30. 12:05:03

ugy szerettem volna latni hogy leesik egy kanal a tv tetejerol csak nem probaltam ki mert gondoltam hogy ugysem fog sikerulni, de mikorara vegig neztem a musort mar kezdtem benne hinni,egyebkent az tetszet a legjobban amikor Dany Blue beleolvasot Zita gondolataba

Anna 2008.04.06. 09:07:50

valaki segítsen h hol lehet megnéznia az előző részt a (március.29.)

Edyt13 2008.04.15. 21:13:14

Hello!!nekem nagyon teccik a műsor!!Elgörbült a kanalam is!!nah meg a tv-ről leesett a telefonom mikor Uri geller beszélt!!a kijelzőm tönkre is ment hála Urinak!!De nem baj!!
Danny Blue forever!!!

edina 2008.05.20. 14:03:23

nem tudom hogy miértr Danny Blue nyert miuvel Christián-nak kellett volna győznie nem mondom hogy Denny nem jó de szerintem és a családaim szerint igazam van
süti beállítások módosítása