urigeller

Uri Geller keresi az utódait

Kereső

Egyedi keresés

Uri Geller

AJÁNLATOK

Utód jelöltek

Videók

Utolsó kommentek

AJÁNLÁSOK

2008.03.25. 19:42 sorozat

JÖN! A kiválasztott


A kiválasztott – megdöbbentő dolgokat igér a showman






A parafenomén most a TV2 Kiválasztott című műsorában köztünk, magyarok között keresi utódját. Eddig többek között az Egyesült Államokban, Izraelben, Hollandiában és Németországban kutatott lehetséges örököse után, a végső nyertest azonban titkos vágya nálunk megtalálni, hogy aztán Las Vegasban megindíthassa a siker útján.

Forrás: blikk.hu

8 komment

Címkék: tv2 videó


A bejegyzés trackback címe:

https://urigeller.blog.hu/api/trackback/id/tr100396440

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Schmied Norbert 2008.03.27. 10:40:43

Érdekelnének a szabályok, az egész dolog menete, hogyan működne, mi módon lehet résztvenni benne?

sorozat 2008.03.27. 16:24:32

A szabályokat gondolom megismerhetjük majd amikor kezdődik a show, vagyis szombaton, nem tudom hogy válogatták ki az embereket, szerintem már nem lehet rá jelentkezni.

Indijoe 2008.03.27. 23:55:06

sorozat

Elsősorban bűvésznek kell lenni :-)

sorozat 2008.03.30. 09:51:09

indijoe
rosszul fogalmaztál, nem bűvésznek, hanem mentalistának kell lennie elsősorban :)
a bűvészek a cirkuszban vannak és a cilinderből varázsolják elő a nyulat, a parafenoménok illetve a mentalisták, "olyan előadóművészek, akik éleselméjűségüket használják arra, hogy a hipnózis vagy szuggesztió alapelveivel a gondolatolvasás, a pszichokinézis, a prekogníció, telepátia vagy az elmekontroll illúzióját keltsék." (wikipédia)

D Robi 2008.04.11. 18:32:23

Nem tudom miért nem mindeggyik jön be! Valahogy nem hihető az hogy megérzi hogy hol van a szög a fán. Van hogy melyik kancsóban van a kígyó. Ezek szerintem nem a mentális erőktől függ, szerencséje volt! ( ha lehet így mondani). Én csak annyit szeretnék kédezni hogy vajon midenkiben relytőzik valamilyen képesség? Köszönöm hogy elolvastad levelem remélem majd válasz kapok hogy vajon bennem van-e? Vagy lehet-e még? Mivel 15 éves vagyok!

Veres Hajnalka 2008.04.13. 11:56:18

sziasztok.. én csak azt szeretném megkérdezni h erre : urigeller@tv2.hu-ra lehet irni?? (uri gellernek)

sorozat 2008.04.15. 08:26:21

Hajnalka! Ha A Kiválasztottal kapcsolatosan írsz, akkor írj az urigeller@tv2.hu-ra, ha személyesen Uri Gellernek, akkor inkább a következő címre írj: uri@urigeller.com

Árpi 16 2008.04.15. 20:03:57

figyelj D Rrobi
nekem is van mentális képességem
és nemrég fedeztem fel nagy fordulatot vett az életembe.
És én meg 16 éves vagyok.
És igen mindenkiben van képesség.
süti beállítások módosítása