urigeller

Uri Geller keresi az utódait

Kereső

Egyedi keresés

Uri Geller

AJÁNLATOK

Utód jelöltek

Videók

Utolsó kommentek

AJÁNLÁSOK

2008.03.24. 08:08 sorozat

Somogyi Zoltán lesz a házigazdája az Uri Geller Show-nak

Somogyi Zoltán, a Juventus Rádió munkatársa  szombattól (március 29.) a Kiválasztott című műsor házigazdája lesz, melyben Uri Geller keresi méltó utódját.

„Elég nyitott ember vagyok, megvan bennem az egészséges mértékű érdeklődés. Természetesen nem gondolom, hogy kis zöld emberkék, vagy láncot zörgető szellemek mászkálnak köztünk, de hiszek abban, hogy rengeteg olyan dolog létezik, amire egyelőre nincsen tudományos bizonyíték. Ott van például a gravitáció, Newton előtt senki nem tudott a létezéséről, pedig már akkor is az egyik leghétköznapibb dolog volt a világon.” 

A műsorvezető nagyon barátságos, közvetlen embernek ismerte meg a világhírű Uri Gellert.

Forrás: velvet.hu

3 komment

Címkék: tv2 uri geller


A bejegyzés trackback címe:

https://urigeller.blog.hu/api/trackback/id/tr100393640

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csonka Norbert 2008.04.07. 18:40:01

Előszöri is , boccs hogy ide írok!
De máshova nem tudtam(akartam)
Remélem hogy valaki elfogja olvasni!
A Kedves Uri Geller azt mondta hogy "nogy pozitív hetem lessz"
na de nem így lett! Be mentem az iskolába és nem került 4 órába: ellopták a telefonom
Na szerintem nem így kezdődik egy jó hét! és boccs hogy ide irtam de más hova nem tudtam! jó hogy valahova ezt letudtam írni!

Székely Timea 2008.04.23. 10:38:13

tudod szerintem ha valaki nem hisz ebben az egészben, az ne számitson semmi jóra!!!
süti beállítások módosítása